Jom Follow.....

Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1432Hijrah

Sempena menjelang Hari Lebaran yang tak berapa hari lagi ini, penulis ingin mengucapkan Selamat Hari  Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin jika ada sebarang keterlanjuran jari yang membuat coretan di laman-laman penulis yang mungkin membuatkan ada pihak yang merasa tidak selesa.

Bersamalah kita memanjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi atas sambutan kemenangan setelah selesai menempuhi dugaan di Bulan Ramadhan. Semoga kita semua dikurniakan rahmat, diampunkan dan dijauhi daripada api neraka. Bersyukurlah kita dengan nikmat-nikmat yang diberikan oleh Yang Maha Esa kepada semua manusia dan makhluknya.

Harap kita akan dapat lebih aktif ziarah menziarahi di alam maya ini, selepas bercuti panjang kerana buat masa kini mungkin kita dan rakan-rakan mempunyai akses internet yang amat terhad. Mungkin boleh baca, tetapi tak dapat berinterkasi atau melawat seperti biasa disebabkan masalah berkenaan.

Akhir kata, tidak lupa jua ingatan agar kita bersama-sama berhati-hati di jalan raya. Salam ukhuwah dan persaudaraan dari nukilan hati serta sanubari buat semua.

Wassalam.

Dari Bancik

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...