Jom Follow.....

Tuesday, November 1, 2011

Jadilah Pencinta Wanita

Sejak akhir-akhir ini telah dilaporkan di media masa tempatan bahawa sudah ada dikalangan NGO dan individu yang cuba memperjuangkan hak golongan yang berminat akan hubungan sesama jenis. Hal yang sedemikian adalah amat membimbangkan  kerana di dalam Al Quran telah memaparkan balasan Allah yang amat keras terhadap umat atau golongan yang memperbudayakan amalan berkenaan.

Kita bersimpati dengan masalah golongan yang berkenaan yang dipercayai sedang sakit dan sedang menghadapi krisis identiti. Mereka seharusnya dibantu untuk dipulihkan, namun menghalalkan apa yang telah diharamkan bakal mengundang kegelinciran akidah dikalangan penganut Islam.Pihak kerajaan didesak agar tidak melayan tuntutan sebegini, sekalipun bakal mengundang risiko kehilangan undi pada pilihanraya.

Selain daripada itu, usaha dakwah Islamiah perlu digerakkan secara besar-besaran oleh setiap individu Islam, NGO , Parti Politik dan kerajaan agar virus seperti ini tidak terus merebak. Bagaimana kita hendak membentuk negara yang baik jika kita mempunyai masyarakat yang makin rosak akhlaknya.

Pesanan dari penulis, selain daripada mencintai Allah dan Rasulnya serta ibu bapa sebagai keutamaan, jadilah seorang "Pencinta Wanita " bagi lelaki-lelaki semua.., satu(menerusi perkahwinan), dua tiga dan empat (bagi yang mampu).

Wallahualam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...