Jom Follow.....

Wednesday, November 2, 2011

Kelab Hubungan Sesama Jenis Mendapat Sokongan Dan Naungan Siapa?

Berita yang dipaparkan di media-media di Malaysia hari ini sudah tidak dapat melindungi lagi siapakah yang memberikan sokongan kepada kelab yang menganjurkan hubungan sesama jenis atau dengan nama lain Seksualiti Merdeka. Merdeka apa ke namanya, kalau pemikiran masih dibelenggu amalan jahiliah?Malangnya gerangan yang memberikan sokongan ini ialah organisasi dan individu yang pernah memimpin suatu perhimpunan tidak berapa lama sebelum ini yang kononnya bermaksud tidak "Kotor".

Lebih malang lagi ramai pihak yang beragama Islam  yang terkena semburan air dan ada yang hampir mati dan hidup semula dek kerana terkena asap bagi menyokong dan berkumpul dan juga ada yang mungkin cedera bersusah payah mempertahankan program dan pemimpin berkenaan.Lebih malang lagi pula setelah ada , atau bila mana ada pihak dikalangan umat Islam mengajak bersatu padu mempertahankan akidah, pihak yang mengaku perjuangkan Islam dan menyokong perhimpunan tidak "Kotor" ini pula mencemuh dan memperlekehkan perhimpunan yang bertujuan mengHIMPUNkan umat Islam.

Wahai saudara Islamku, jika anda terbaca artikel ini dan jika anda seorang yang beriman, sedarlah, janganlah kita memberi sokongan membabi buta kepada mana-mana pihak. Perlulah disiasat pegangan agama, ideologi, matlamat mereka terlebih dahulu.Sebaliknya, sambutlah salam persaudaraan daripada saudara seIslam  kalian berbanding pihak yang amat terang-terang memusuhi Islam dan menyokong kemungkaran. Lebih-lebih lagi kemungkaran yang sama kisahnya pada zaman Nabi Lut A.S. Takut bumi kita diterbalik kebawah pusat bumi. Nauzubillah....

Wallahualam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...