Jom Follow.....

Sunday, September 30, 2012

Maafkan Aku Ya Rasulullah

15 Zulkaedah 1433

Terasa penyesalan yang amat sangat di sanubari ini apabila diri ini seolah tidak mampu berbuat apa-apa ketika dirimu dihina. Umat Islam terus bersengketa dan tidak berpadu suara ketika dirimu di hina.

Masing-masing mengutamakan kuasa. Masing-masing mahukan undi semata-mata. Mereka yang menunjukkan bantahan terhadap penghinaan terhadapmu di anggap mempunyai penyakit jiwa. Malangnya ungkapan sedemikian datang dari pemimpin yang masih mempunyai ramai pengikut dan rakan-rakan. Lebih malang lagi yang menyokong pemimpin berkenaan adalah dari kalangan para lebai-lebai yang mendakwa memperjuangkan Islam dan sunnahmu. Apakah mereka ini lebai malang..... aku tidak tahu.Keliru kami dibuatnya di akhir zaman ini wahai Rasulullah.

Maafkan ku Ya Rasulullah.Aku tak mempunyai kuasa membetulkan semua ini. Apa yang aku ada hanya satu jasad , nyawa dan cinta yang mana aku harapkan dapat mengamalkan ajaranmu secara berterusan selagi mana aku mampu. Itupun dengan izin Yang Maha Kuasa. Moga aku terus diberikan hidayah dan kekuatan untuk terus beritiqamah dalam menjalankan kebaikan di dunia dan akhirat.

Wallahualam


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...