Jom Follow.....

Saturday, October 13, 2012

Pendakap Gigi Tanpa Wayar (Wireless) ?

28 Zulkaedah 1433

Bancik ingat hanya telefon atau jalur lebar sahaja yang sekarang ini beroperasi tanpa wayar atau dalam bahasa Inggerisnya "wireless". Namun sekarang ini, pendakap gigipun dah boleh beroperasi tanpa wayar. Ini berikutan laporan bahawa sebuah syarikat ,Clearpath Marketing Sdn Bhd yang telah memperuntukkan RM500,000 bagi memperkenalkan pendakap gigi lut sinar tanpa besi dan wayar, ClearPath Ortodontics Clear Aligners, bagi pasaran Malaysia, Singapura dan Indonesia.

Pengarah Urusan Mazdurah Mohd Zain berkata pihaknya akan menjalankan promosi secara agresif dengan memperkenalkan pendakap gigi kepada doktor-doktor gigi tempatan, selain menganjurkan promosi bergerak untuk mendidik pengguna berkenaan produk terbaharu ini.

"Kami menyasarkan untuk bekerjasama dengan 1,500 pakar perubatan pergigian dari ketiga-tiga negara tersebut untuk memperkenalkan pendakap gigi tanpa wayar ini."

 "Setakat ini, seramai 148 doktor gigi dari Malaysia dan 20 doktor gigi dari Singapura bersetuju untuk bekerjasama dengan kami," tambahnya.

Maklumat lanjut :BERNAMA

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...